Fandom

Grand Theft Auto

Simeon Yetarian

117pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Simeon Yetarian bir ermeni araba satıcısıdır ve yeğeni vardır yeğeninin adı Sacha'dır. kendisi Premium Deluxe Motorsport adlı araba bayisinin kurucusu, ilk sahibi ve ilk patronudur aynı zamanda Ermeni Mafyası'nın kurucusu ve ilk başkanı, ilk patronu ve ilk lideridir. Simeon Sürekli araba satar ama parası yetmeyenlere ve sonradan ödemek şartıyla. ödemeyenlerin arabalarını ise Franklin'e çaldırır. bir gün Michael'ın oğlu Jimmy ile anlaşma yapar sarı arabayı satar ama sonra Franklin'den Jimmy'e sattığı sarı arabayı çalmasını ister ve Franklin Michael'ın evine gider ve gizlice girer ama orada bahçıvan vardır Franklin bahçıvan'ı bayıltır sonra orada bir araba vardır arabaya tırmanır arabadan çatıya çıkar ve çatıda pencere vardır ve pencereden içeri girer. sonra sessizce sarı arabaya biner ve Premium Deluxe Motorsport'a doğru gitmeye başlar tam o sırada Michael arabadaki battaniye'nin içinden çıkıp tabancasını Franklin'in kafasına doğrultur. sonra Premium Deluxe Motorsport'a ulaşırlar sonra Michael Franklin'den arabayı bayinin camına doğru sürmesini ister sonra Frankin içeri doğru sürer ve araba bayinin içine girer ve Simeon gelir ve şok ve telaş içinde koşar sonra Michael arabadan çıkar Franklin'e bir miktar para verir sonra Franklin gider ve sonra Michael ile Simeon dövüşür Michael Simeon'u birgüzel döver ve dayak atar, dövüşü Michael Kazanır bu olaydan bir süre sonra Michael veya Franklin (oyuncunun isteğine bağlı) Simeon'un araba bayisine girer Simeon Michael veya Franklin'i gördümü kaçar sonra Simeon'un iki tane Adamı gelir Michael veya Franklin ya Simeon'u bırakıp Simeon'un adamlarını öldürür ya da Simeon'un peşine düşüp Simeon'u öldürür. Eğer Simeon ölürse Michael ile Franklin Premium Deluxe Motorsport'u elegeçirip ve elegeçirdikten sonra yeni sahipleri olurlar.

Also on Fandom

Random Wiki