Fandom

Grand Theft Auto

Prologue

117pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ludendorff, Kuzey Yankton, 9 yıl önce.                                                                                                              -Açıklama.

Başlangıç, Grand Theft Auto V'deki açılış görevi. Görev yönetilen karakterler Michael De Santa ve Trevor 

Philips'i içeriyor. Görevin geçtiği yer Ludendorff, North Yankton geçtiği yıl ise 2004, bu görev ana oyunun olaylarından 9 yıl öncesinde bir zamanda geçiyor.

AçıklamaEdit

2004 Yılının aralık ayında Grand Theft Auto 5'in ana görevlerinin geçtiği yıldan 9 yıl önce, Michael TownleyTrevor Philips ve Brad Snider Ludendorff'da bir banka soyuyor. Rehineleri görevli odasının yanındaki klozete bıraktıktan sonra, Trevor, kasaların tutulduğu odanın kapısına Michael'in telefonuyla bir kez araması halinde patlamaya hazırlanmış olan patlayıcılar yerleştiriyor. Michael'in patlayıcıları detone etmesiyle Michael ve Trevor içeri girerek kasalardaki paraları topluyorlar. Takım'ın kaçışlarına başlamasıyla beraber, Michael, Jaspers Tarafından tutuluyor ve Jaspers Michael'ın yüzünü gizleyen maskeyi çıkartıyor. Yinede Jaspers, Trevor tarafından kafasına aldığı mermi ile öldürülüyor.

Grup banka'dan çıktıktan sonra, yığınla polis dışarıda beliriyor. Fakat masif bir çatışmada öldürülüyorlar. Grubun kaçış araçlarına ulaşmalarıyla birlikte, arabayı sürerek uzaklaşmaya başlıyorlar. Fakat şöför, takipte olan polis memurları tarafından kafasına yediği mermi ile öldürülüyor. Michael, yol kenarındaki bir ağaca çarpmadan önce, ölen sürücünün cesedini kapıdan dışarı atıyor ve direksiyona geçiyor. Grup daha sonra yolda bir polis barikatıyla karşılaşıyor. Ve arabayı ağaçtan çıkarıp kaçmaya çalıştıkları sırada gelmekte olan bir Tren'in arabaya sert bir şekilde çarpması, Michael'in arabanın kontrolünü kaybetmesine ve arabanın bir ağaca çarpmasına sebep oluyor. Hayatta kalmayı başarıyorlar, ve Trevor takım'ın kaçış Helikopteri'ne varmak için alternatif bir yoldan yürümeleri gerektiği konusunda ısrar ediyor. Ama Michael, Orijinal plana uymaları gerektiğini söylüyor.

Sonunda takım varmaları gereken yere varıyor, fakat kaçış Helikopterlerinin olması gereken yerde olmadığını farketmeleriyle şoka uğruyorlar. Aniden, bir keskin nişancı, Dave Norton, bir köşenin yanına saklanıyor ve Brad'e ateş ediyor ve bu mermi Brad'i ölümcül bir şekilde yaralayarak öldürüyor. Michael'da tıpkı Brad gibi bir kurşun yiyor ve yaralanmış gibi davranıyor, fakat düşmüş olduğu yerin çevresinde hiç kan görünmüyor. Trevor, takımının etkisiz hale getirilmesi ile kızgın ve perişan bir hale bürünüyor, ve kendisini, kendisine yaklaşan polisleri savuşturmaya zorluyor ve polislerin takip ettikleri alandan uzaklaşıyor.

Karlı bir mezarlık'ta, Michael için yapılmakta olan cenaze gösteriliyor. Dave Norton cenazenin süpervizörlüğünü yapıp, Michael'ın ölümünün gerçekleştiğini gösteren tutanakları hazırlarken Michael cenazesini belli bir uzaklıktan izliyor ve sigarasını yere fırlatıyor.

Görev SıralamalarıEdit

Önceki Görev: N/A                Sonraki Görev: Franklin and Lamar

Görev ObjektifleriEdit

Güvenliğin Yanına Git.

Rehinelere Nişan Alarak Hareket Etmelerini Sağla.

•Telefonu Kullanarak Patlayıcıyı Harekete Geçir.

Parayı Topla.

Güvenliği İndir.

Siper Alma Noktasına Git.

Kepenk'i Aç.

Polislerden Kaç.

Arabaya Git.

•Helikopterin Alacağı Noktaya Sür.

Polisleri Uzak Tut.

Görevde Gerçekleşen ÖlümlerEdit

  • Alex - Trevor Philips veya Brad Snider Tarafından Görevden önce Öldürüldü.              
  • Jaspers - Kaçış sırasında Trevor Philips Tarafından Öldürüldü.              
  • Brad Snider - Kaçış sırasında Dave Norton Tarafından Öldürüldü.              
  • Bilinmeyen Kaçış Şöförü - Kaçış sırasında polisler tarafından öldürüldü.                                        

GaleriEdit

VideolarEdit

İlginç BilgilerEdit

  • Bu görev 2012 yılında yayınlanan Gerçeğin Peşinde adlı filme referanslar içeriyor. Filmdede 4 e 4 bir kovalamaca vardı ve kaçış arabasına bir tren çarpıyordu.
  • Görevin geçtiği yıl 2004. Yani Grand Theft Auto: San Andreas'ın çıkmış olduğu yılda geçiyor. Grand Theft Auto 5'ten önce, Los Santosu barındıran son oyun Grand Theft Auto San Andreas'di.
  • Eğer Michael veya Trevor, bu görevde öldürülürse görev hata verecektir ve ekrana M died veya T died yazan bir görev başarısız ekranı gelecektir. Bunun sebebi karakterlerin görevde birbirlerine isimlerinin baş harfleriyle seslenmeleri ve oyunda henüz adlarının tanıtılmamış olmasıdır.
  • Kronolojik olarak, bu görev HD Erasındaki ilk görev.
  • Bu görevde yer alan cep telefonu, ana hikayedeki cep telefonlarından oldukça farklı. Bunun sebebi, görevin ana hikayeden 9 yıl önce geçmesi.
  • GTA 5'i tamamladıktan sonra, Michael ve Trevor'un, bu görevde giymiş oldukları giysileri giyebilirsiniz.                                                                                                                                                                                                                                                                    

Also on Fandom

Random Wiki