Fandom

Grand Theft Auto

GTA San Andreas (Beta)

120pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

GTA San Andreas'ın 7 misyondan oluşan,deneme sürümü.Bunların 5 tanesi GTA San Andreas'ın tam sürümünde yok.Bir tanesi ise değiştirilmiş.Bir tanesinin sadece cenaze töreni bölümü var.

BigSmoke-GTASA2.jpg

Beta Big Smoke

Görevlerin Adı:  *İmpounded

  • Doberman (Tam Sürümdeki Little Weasel'in öldüğü görev değildir.)
  • Tanked Up
  • Roadside Assistance
    Kendl Johnson BETA.png

    Beta Kendl Johnson

    10366130 632729360136053 6870679620781499874 n.jpg

    Beta Carl Johnson

  • The Truth İs Out There
  • Pier 69
  • Big Smoke,Sweet & Kendl

Beta versionda karakterler bukadar:

Carl Johnson Sweet Johnson Ryder

Big Smoke
Sweet (SA - beta).jpg

Beta Sweet Johnson

Cesar Vialpando Kendl Johnson Frank Tenpenny

Eddie Pulaski Jimmy Hernandez

Carver Zero

Berkley The Truth

San Andreas Army Başkanı

Bunlardan Sadece CJ,Sweet,Big Smoke ve Kendl'ın tipleri beta.

Görevlerin Anlatımları

1)İmpounded:Cesar'ın arabası Savanna polisler tarafından çalınıyor ve Carl arabayı Cesar'a getiriyor.

2)Doberman(Beta):Tenpenny'nin söylemesiyle East Los Santos'a gidiyoruz ve Officer Carver suçluyu yakaladığı zaman Carl suçluyu öldürüyor.

3)Tanked Up:İlk olarak San Andreas Army başkanı ve Berkley konuşurken yanlarında RC Tiger patlar ve yanıp ölürler.Bizde RC Bandit ile 5 RC Tiger'i patlatıyoruz.

4)Roadside Assistance:Cesar'la birlikte San Fierro'da bir çekici aracının peşine düşüyoruz sürücüsünü arabadan atıp çekiciyi ve arkasındaki arabayı San Fierro Garage'ya götürüyoruz.

5)The Truth İs Out Here:İlk San Fierro Heli'ye gidiyoruz ve bir polise tekme atıyoruz.Oradaki Police Maverick'i alıp Los Santos'un yakınındaki heliye gidiyoruz.Truth'u alıyoruz ve yola iniyoruz.Truth Mothership'e biniyor ve onu Verdant Meadows Airport Graveyard'a kadar koruyoruz.FBI'ları öldürüyoruz.Görev bitince'de Verdant Meadows Airport Graveyard'dan para alabiliyoruz.

6)Pier 69:Tam sürümdeki Pier 69'la tek farkı Ryder daha önce T-Bone daha sonra ölüyor.İlk San Fierro Rifalılar'ı Tec-9 ile öldürüyoruz.Ryder'ı ise,T-Bone Mendez'i öldürdüğümüz gibi,Cesar ile birlikte öldürüyoruz ve denize atıyoruz.

7)Big Smoke,Sweet & Kendl:Sweet,Carl,Kendl ve Big Smoke'un beta halleri.Ryder'in ise normal halini gösteren görev.Sadece cenaze töreni bölümü var.

Ve 2 Beta Misyon'un girişi,tam sürümdeki 2 görevin girişinin aynısı.

İmpounded-King İn Exile

Doberman-Burning Desire

Not:Sweet ve Kendl Johnson'un Beta halindeki fotoğrafını Johnson's House'da , Big Smoke'nin Beta halinin Uzi ve Shotgun tutmuş heykelini Big Smoke's Crack Palace'da bulabilirsiniz.Ama CJ'in Beta halini GTA San Andreas'in içinde bulamazsınız.Sadece Google'da 2 resmi var.Pier 69 ve Johnson's House'daki resmi.

640px-GunsOfRyder-GTASA.png

Pier 69 Beta Mission Beta bölümünde Final Mission.Oyun burada bitiyor.

Resimde orada T-Bone Mendez'in olması gerekirdi.Ama Beta olduğu için T-Bone ve Ryder yer değiştirdi önce ryder sonra T-Bone öldü ama geriye kalan diğer şeylerin hepsi tam sürümle aynıydı.Beta'da çete olarak Grove Street Families, Ballas ve San Fierro Rifo vardı.San Fierro Rifo'da 10 kişi, Ballas'ta 1 kişi, Grove Street'da 4 kişi vardı.O 4 kişi ise:CJ, Big Smoke, Ryder ve Sweet di.

Kişilerin tanıtımı

Carl Johnson:Kendisi Beta'da hep TEC-9 kullanırdı.Ryder, T-Bone Mendez, Bir suçlu, Ballas ve San Fierro Rifolu'dan başka kimseyi öldürmemiştir.

Sweet Johnson: Families'in lideridir.Beta Versiyon'da sadece cenaze töreninde göründü.

Big Smoke:Beta Versiyon'da hiç çete işleriyle uğraşmaz,hep basketbol oynardı.Sadece cenaze töreninde göründü ve Betaya göre ölmedi.

Ryder:Beta Versiyon'da önce Families üyesi idi ama daha sonra Ballas'a geçti.Pier 69'da T-Bone'nin ölümü gibi ölmüştür.

Cesar Vialpando:Çete işleriyle uğraşmaz,sadece Carl'la çalışırdı veFamilies üyesidir.

The Truth:Truth,Beta'da FBI tarafından aranmaktadır.

Carver:Memurdur.Ölmemiştir.Beta Karakterdir.GTA San Andreas ana karakteri olacakken son anda Rockstar Games Tam Sürüme koymamıştır.Doberman(Beta) görevinde gözükmüştür.

T-Bone Mendez: En Büyük düşmanımızdır. San Fierro Rifa'nın Lideridir. Pier 69'da Ryder'la beraber ölmüştür.

Bunlar dışında diğer karakterlerin tanıtımı tam sürümüyle aynıdır.Aramadan bakabilirsiniz.

Also on Fandom

Random Wiki