Fandom

Grand Theft Auto

Franklin and Lamar

117pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Franklin ve Lamar, ermeni bir araba satıcısı için, kiralamış oldukları 2 üstü açılabilir arabayı kiracılardan geri alıyor.-Açıklama

Franklin ve lamar, Grand Theft Auto V'teki ikinci görev. Görevde yönetilen ana karakter Franklin Clinton ve görev Simeon Yetarian için yapılıyor.

Açıklama  Edit

Yakında eklenecektir...

Görev ObjektifleriEdit

Arabalardan Bir Tanesini Seç.

Lamar'ı Takip Et.                                                                            

•Lamar'ın Yanına Park Et.

•Polislerden Kurtul.                                                        

•Arabayı Galeriye Geri Götür.                                                                            

Arabana Bin.

Franklin'in Evine Git.

Altın Madalya Objektifleri'Edit

  • Çizik Bile Yok - Yeniden Almış Olduğun Arabayı Minumum Hasarla Galeriye Götür          

Arabanın Hasar Almamasını Sağlamaya Çalışın.Çarpışmalara Engel Olmak İçin Özel Yeteneğinizi Kullanın.

  • Odaklanmış Şoför - Franklin'in Özel Yeteneğini 7 Saniye Veya Daha Uzun Bir Süre İçin Kullanın.

Diğer Objektifleri Başarılı Bir Şekilde Tamamlamanıza Bağlı Olarak,Bu Objektif Doğal Olarak Gelecektir.

  • Galip - Lamar'a Karşı Olan Yarışınızı Kazanın.

Sendika Deposuna Girmeden Önce, Karşınıza İki Adet Tünel Çıkacak.Lamar Sağ Tünelden Gidecek.Sol Tünelden Gidin Ve Onu Geçmek İçin Özel Yeteneğinizi Kullanın.

  • Barış İçin Geldik - Stüdyo'daki Herhangi Bir Uzaylıya Çarpmadan İlerleyin

Stüdyoyu Düzgün Bir Şekilde Gezebilmek İçin Özel Yeteneğinizi Kullanın.

VideolarEdit

İlginç BilgilerEdit

  • Bu görevin ilk versiyonlarında yer alan küçük değişiklikleri 2. GTA 5 trailerinde görebilirsiniz.
  • Bu görev Jimmy De Santa'nın hikayedeki ilk yer alışını içeriyor.Görevin sonuna doğru, arabalar galeriye teslim edildiğinde kendisini görebilirsiniz.
  • Bu görevde, ve Gta 5'teki bir kaç görevde daha, Grand Theft Auto San Andreas'teki bir özelliğin kullanıldığı görülüyor.Önemli karakterleri tanıtırken yer aldıkları görevler, o önemli karakterlerin isimlerini alıyor.                                                                                                                                                                                                         

Görev SıralamalarıEdit

Önceki Görev:Prologue                Sonraki Görev:Repossession

Also on Fandom

Random Wiki