Fandom

Grand Theft Auto

End Of The Line

117pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Bu görev bize GTA SA'nın sonunda Sweet Johnson trafaından verilmektedir. Görevden önce Los Santos'taki çete alanlarının %35'ini ele geçirmeliyiz. Bizi Sweet arayacak ve Big Smoke'u bulduğunu, Los Flores'te saklandığını söylemiştir. Biz de onu buluyor ve gidiyoruz.

Öncelikle iki sokak aşağıdan bir Swat tankı alıyor ve kapısında iki Ballaslı bekleyen duvarı kırıyoruz. Ardından binaya giriyor ve sırayla üç katı geçiyoruz. Sonra Big Smoke'u öldürüyoruz.

O arada Frank Tenpenny, klima dış ünitelerine pompalıyla ateş edecek, Carl'a küfredecek ve gidecektir. Binadan çıkıyoruz ve gördüğümüz ilk şey Sweet'in itfaiye merdiveninden düşmek üzere olduğu ve bunu da Frank'in kullandığı. Hemen üstü açık arabamızı alıyor ve gidiyoruz. East Beach-Ocean Docks arası Sewwt dengesini kaybedecektir. Yaklaşalım ve Sweet'i kurtaralım. Buradan sonra koltuk değiştiriryor ve ateş ediyoruz. Grove Street üstündeki üst geçide kadar dayanırsak orada Frank dengesini kaybedecek ve aşağı yuvarlanacak. Burada ölüyor.

Madd Dogg da evimizi ziyaret ediyor ve oyun bitiyor. Jeneriği görüyoruz

Dikkatinizi çekeceklerEdit

  • Big Smoke'un Uyuşturucu fabrikasının üst katında Big Smoke'un ilk tasarımının heykeli görülmektedir.

Also on Fandom

Random Wiki