Fandom

Grand Theft Auto

Complications

117pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

FranklinSimeon için bir arabayı yeniden almak adına Rockford tepelerine gidiyor.-Açıklama

KarışıklıklarGrand Theft Auto V'te yönetilen ana karakterlerden birisi Franklin Clinton'a, araba kiralayıcısı Simeon Yetarian tarafından verilen bir görev.Aynı şekilde, yönetilen ana karakterlerden bir diğeri olan Michael De Santa'ta görevin sonunda yönetiliyor.

AçıklamaEdit

Yakında eklenecektir...

Görev ObjektifleriEdit

Eve Git.

•Eve Girmek İçin Bir Yol Bul.

Bahçe Bakıcısını Öldür.

Arabayı Geri Al.

•Arabayı Galeriye Götür.

Galerinin Camını Kır.

Simeon'u döv.

VideolarEdit

Altın Madalya ObjektifleriEdit

Görev Süresi - Görevi 5 Dakika İçinde Tamamlayın                                                                                       * Buna Dokunamzsın - Simeon İle Olan Dövüşünüzde Hiç Hasar Almayın (Simeon'un Saldırılarını İyi Bloklayın Ve İyi Karşı Saldırılar Sergileyin.)                                                                                                                        * Kirli Şekerleme - Bahçivan'ı Sessiz Bir Saldırı İle Öldürün.   

Ödül (ler)Edit

Bu görev için bir para ödülü yok, fakat görevin bitişi ile Michael'ı Yönetebilme (senaryoda yönetilmemesi gereken yerler hariç.) ve villasını Ana Ev olarak kullanabilme hakkına sahipsiniz.

İlginç BilgilerEdit

*  Bu görev Tracey De SantaAmanda De Santa ve Kyle Chavis adlı karakterlerin Hikayede yer aldıkları ilk görev.Simeon Yetarian adlı karakterin ise Hikayedeki son görevi.                                                                 *  Bu görevde Michael, Franklin'i, Franklin and Lamar  adlı görevden tanıyamıyor.Bunun sebebi muhtemelen Michael'ın, o görevde Franklin ile çok kısa bir süreliğine konuşmuş olması.Ayrıca, eğer Jimmy'nin odasına gizlice sızarsanız aynısının olması mümkün.                                                                                                       *  Michael, Franklin'in kafasına tabancasını dayayıp galeriye sürmemesi halinde Franklin'i tehdit ederken, tabancasının mermilerinin 9 Kalibre olduğunu belirtiyor.Fakat silah dükkanında silah için yapılan açıklamalarda silahın mermilerinin 45 kalibre olarak belirtildiğini görebilirsiniz.                                                 *  Jip'iniz ile galeri'ye tosladığınızda kullandığınız SUV'dan çıkan sesin normal bir SUV'dan çıkan sesden daha agresif bir motor tonu ile çıktığını duyabilirsiniz.Bu özel ses sadece bu görevde oluşuyor, fakat arabayı garajınıza kaydedebilirsiniz.Bir daha çarpışma yaptığınızda arabadan aynı ses çıkacaktır.                               *  Bu görevdeki objektiflerden birisinin ingilizce adı Can't Touch This.Bu muhtemelen MC Hammer'ın ünlü  'U Can't Touch This' adlı şarkısına bir gönderme.                                                                                                 *  Eğer bu görev bittikten sonra, karakteriniz Franklin'e geçiş yaparsanız, Franklin'in, Lamar ile telefondan kovulmaları hakkında konuştuklarını görebilirsiniz.                                                                                           *  Bu görevden sonra Simeon Yetarian, Franklin'i arayacak ve, Franklin, galeriye araba ile toslamaması halinde kendisini kafasına silah doğrultup öldürmekle tehdit eden bir adam olduğunu belirtecek olsada, Simeon, Franklin'e bağıracak ve galeriye araba ile girip camları parçaladığı için Franklin'i kovduğunu söyleyecek.                                                                                                                                                       *  Görevin bitmesinden sonra Michael'ın evine Michael olarak ilerlerseniz, Franklin'in, Michael'ın evine giderken kullandığı Özel arabası Buffalo'nun halen orda olma ihtimali var.İsteğinize bağlı olarak arabayı Michael'ın garajına kaydedebilirsiniz.

Görev SıralamasıEdit

Önceki Görev:Repossession                Sonraki Görev:Father/Son sdsfd

Also on Fandom

Random Wiki