Wikia

Grand Theft Auto

Claude

Talk0
100pages on
this wiki
170px-Claude-GTAIII.jpg

Claude

Claude-1.jpg

Artwork of Claude

Claude-GTASA.jpg

Claude Grand Theft Auto: San Andreas'da

Claude Grand Theft Auto dizisinde yinelenen bir karakterdir.Grand Theft Auto III'de baş aktör,Grand Theft Auto: San Andreas'da ise küçük bir rol alır.Claude'yi seslendiren hiçbir aktör yoktur, çünkü dizideki oyunlarda hiç konuşmamıştır.Konuşmamasının nedeni Rockstar Games yapımcılarının o zamanki düşüncesi karakter oyunu domine etmesin oyuncu karakterle daha fazla bütünleşsin diye böyle bir yola başvurmuşlardır. Lakabı Sessiz Yılan'dır ayrıca Grand Theft Auto IV da Playboy X i öldürmeyi seçerseniz onun evinde Claudenun kıyafetlerini giyebilirsiniz.Claude San Fierro doğumludur.1992'de San Fierro'da tanıştığı kız arkadaşı Catalina ile Liberty City'e göç etmiştir.

GTA San AndreasEdit

1992 yılında, Carl Johnson'dan ayrılan Catalina ile sevgili olmuş ve Liberty City'e gitmeden önce Garaj'ını Carl Johnson'a teslim etmiştir.

GTA IIIEdit

 2001 yılında Claude ve Catalina Colombian Cartellerin yardımıyla banka soymaktadır.Claude bankadan çııktığında köşeden bir silah sesi duyulur (Catalina Colombian Cartel üyesi olan adamı öldürmüştür.)Claude kameraya ateş eder arkasını döndüğünde Catalina ona ateş eder.Ve Colombian Cartelin başkanı Miguel'le kaçarlar.

Claude,8-Ball,Old Gentleman (Donald Love'ın iş ortağı)konvoyla birlikte hapishaneye gider.Fakat fideye için Old Gentleman'i kaçıracak olan Colombian Carteller konvoya saldırır.Adamı kaçırırlar bu arada fırsattan istifade 8 Ball ve Claude'de olay yerindeki Kuruma'yla olay yerinden uzaklaşır.

Around Wikia's network

Random Wiki