Fandom

Grand Theft Auto

Amanda De Santa

120pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Amanda, Michael'in karısı ve Jimmy ile Tracey'nin annesidir. 1970 yılında Los Santos'ta doğdu. Amanda ayrıca evsiz sokakta yatan çok fakir bir anne babanın kızıdır, bu yüzden stripzci olarak çalışmış fakat kendisine Michael'dan önce erkek eli değmemiştir . Birgün eve gidince Michael'ın yatakta kendisini başka bir striptizciyle aldattığını görünce Michael'a bir hafta boyunca küsmüş daha sonra barışmıştır. sonra Michael ile evlenmiştır. Uzun zaman sonra Michael ile Amanda evlerinde yatak odalarında beraber soyunup çırılçıplak oldular. Önce Michael koltuğa oturdu Amanda ise Michael'ın önünde diz çöktü ve sonra Michael'ın penisini ağzına sokup 7 saat boyunca emdi. 7 saat sonra Amanda Michael'ın penisini emmeyi bırakıp kendi dilini Michael'ın penisine değdirerek Michael'ın penisini 5 saat boyunca yaladı. 5 saat sonra ise Michael'ın penisini yalamayı bırakıp kendi dudağını Michael'ın penisine değdirerek Michael'ın penisini 2 saat boyunca öptü. 2 saat sonra ise öpmeyi bırakıp kendi burnunu Michael'ın penisine değdirerek Michael'ın penisini 8 saat boyunca kokladı. 8 saat sonra Amanda Michael'ın penisini koklamayı bıraktı Michael oturduğu yerden ayağa kalktı Amanda ise diz çöktüğü yerden kalkıp yatağa girdiler yatakta ise Michael Amanda'nın amına ve poposuna 2 saat boyunca tecavüz etti bunun sonucunda amanda hamile kaldı ve 9 ay sonra Tracey'i doğurdu, birkaç yıl sonra yine aynısı nı yaptılar bu sefer Jimmy doğdu. Michael ile sağlam bir ilişkisi olmayan Amanda maddi olarak varlıklı olmasının verdiği avantaj ile sürekli alışveriş yapıp boşa para harcamaktadır. Dan Houser, Amanda'nın "gerçekten güçlü bir kişiliğe" sahip olduğunu açıklamıştır. Yayınlanan bir fragmanda Michael karısı Amanda'yı başka bir adamla birlikteyken yakalamakta ve daha sonra adamı evden dışarı kovalamaktadır.[Amanda, Michael'e çocuklarını Trevor'dan uzak tutmasını söylemektedir. Trevor ayni zamanda Amanda ya asiktir.

Also on Fandom

Random Wiki