Wikia

Grand Theft Auto

A Dish Served Cold

Talk0
101pages on
this wiki

A Dish Served Cold, GTA 4'ün Revenge (İntikam) görevlerinin (oyunun son üç görevinde ne yapacağımızı belirliyoruz) başlangıcıdır. İlk çıkan klipte Rus mafyası Platypus adlı bir gemiye eroin yüklüyor ve Dimitri de bu işin başı durumundadır. Dimitri ayrıca kargo bölümündedir. Biz önce geminin kumanda odasına gidip kargo bölümünü açan kapıyı açıyoruz. Bunun için yeteri kadar zırh ve silaha ihtiyacımız olabilir. Önce önümüze gelen herkesi öldürüyoruz. Sonra kumanda odasına gidiyoruz ve kargo bölümünün kapısını açıyoruz. Kargo bölümünün kapısı geminin güvertesinde olacaktır. Sonra yine kargo bölümüne ulaşmak için önümüze gelen herkesi temizliyoruz. Kargo bölümünde Dimitri'ye yaklaştığımızda bir klip geçecek, Dimitri ile konuşuyoruz ve o bize 4 adet korumasını yoluyor. İsterseniz onları temizlemeden Dimitri'yi öldürebilirsiniz ama o vakit kıolay kolay kolinin arkasından çıkmayacaktır. Dimitri ortaya çıktığında ondan intikamımızı alıyoruz. Tekli silahla öldürdüğümüzde sinematik bir şekilde öldürebiliyoruz. Sonra gemiden çıkıyoruz ve görev bitiyor. Görev sonunda Roman'ı arıyoruz ve ona "Anlaşma yapmadığımızı, Dimitri'yi öldürdüğümüzü söylüyoruz. Başta üzülecektir ama sonra Dimitri diye kötü bir insanıon artık olmadığı için sevinecektir.

Phil Bell ise bizi daha sonralarda arayacak ve anlaşma yuapmadığımız için artık Bizden günah gitti diyecektir. Sizinle bir daha da konuşmak istemediğini söylüyor ve telefonu kapatıyor. Böylece Phil Bell rehberimizden silinirken onun sayesinde aldığımız Assassin (Seri Katil) görevleri hala yerinde duracaktır.

Around Wikia's network

Random Wiki